Ademhaling 4

Ademhaling 4

Baal je?
Ben je boos?
Voel je je belabberd?

Doe dan deze eenvoudige maar krachtige Kundalini Ademhalingsoefening.

Je kan het altijd en overal doen, met je ogen open of ogen dicht. ’s Ochtends of ’s avonds.
Zeker als je merkt dat je loopt te piekeren.

Een minuut lang, doe het volgende:

  • Adem in, in 5 seconden
  • Houd je adem vast voor 5 seconden
  • Adem uit, in 5 seconden

En dat herhaal je 1 minuut lang. Dat is 4x…

Het mag dan wel een hele eenvoudige oefening lijken. Het is zo belangrijk om uit je oude stramien te komen, om iets te veranderen. Je komt uit je pieker-gedrag en krijgt weer nieuwe energie.
De negatieve spiraal wordt door deze simpele oefening doorbroken.

Schrijf het op een blaadje en hang het op zodat je het keer op keer kan gebruiken.

Bewaar deze Snippet, maak het je favoriete.

Praktijk

Zijlweg 301
2015 CM Haarlem
06 23 31 80 56
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Social Media

facebook iconlinkedin iconInstagram iconyou tube icon

Referenties

Ik ben in de periode dat ik in de overgang kwam enorm geholpen door de aanpak van Louise. De overgang heb ik ervaren als een wankele emotionele periode, waarin ik veel baat heb gehad bij de combinatie van Helende Massages en het gebruiken van Australian Bush Flower Essences. De spirituele massages maakten veel los in mij, er borrelde veel naar boven en daardoor borrelde er gelukkig ook veel uit.

Energie en warmte stroomde weer naar binnen. Ik heb dit intens beleefd en ben ontzettend blij dat ik mede daardoor opnieuw in balans ben gekomen.

Nieuwsbrief

Schrijf je in op de nieuwsbrief.