Hyperventileren en zo

Hyperventileren en zo

Ademhalen doe je vanzelf. Daar denk je eigenlijk nooit bewust over na. Meestal haal je rustig adem. Als je je inspant of sport, gaat je ademhaling sneller. Wanneer je slaapt, veel rustiger. Als je getuige bent van iets ergs, stop je zelfs even met ademhalen.

Ben je gestrest, angstig of oververmoeid dan kan je gaan hyperventileren. Je gaat dan veel te snel en veel te vaak ademhalen. Je kan duizelig en benauwd worden, hartkloppingen krijgen, een droge mond of andere klachten. Heel belangrijk is dan om jezelf te leren ontspannen. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

In de thuis training “Stress en je ademhaling” leg ik je stap voor stap ademhalingsoefeningen uit die je altijd en overal kan doen. Maar je krijgt nog veel meer tips om je stress of angst te verminderen. Het is simpel en praktisch.
Schrijf je in en je kan direct beginnen. Klik hier om je direct aan te melden

PS Natuurlijk ga je met je klachten ook altijd naar je huisarts!
Nu op Instagram samen oefenen!

Praktijk

Zijlweg 301
2015 CM Haarlem
06 23 31 80 56
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Social Media

facebook iconlinkedin iconInstagram iconyou tube icon

Referenties

"Even een kort berichtje om te zeggen dat ik die ademhalingsoefeningen helemaal top vind! Ik hou heel vaak mijn adem in wat niet goed is... Dank!"
-sinds maart 2021 gaat Louise 1x in de twee weken live op Instagram-

Nieuwsbrief

Schrijf je in op de nieuwsbrief.